سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما از چیزی که نمی داند، پرسیده شود، از گفتن «نمی دانم» خجالت نکشد . [امام علی علیه السلام]
iraniaaaan
 
خداحافظی
روش من خیلی خوبه تو خداحافظی کردن ها
ما روی شانس نیستیم عزیزم
این موضوع تلخ، اما واقعیته
من دوست داشتم به تو نزدیک شم
ما خیلی دیر به هم رسیدیم
کاش صفحه هارو ورق می زدند
تا شاید کمی دوستی بی دغدغه داشتیم
دوستی ای که 10 صبح تا 5 بعدازظهر منهای پنجشنبه ها و جمعه ها و روزهای تعطیل نبود
دوستی که با محدودیت های یه کوچولو نبود
کاش من و تو بهم نزدیک میشدیم حتی حالا

و محدودیت هارو احساس نمیکردیم
کاش من آتیشم تند نبود
کاش تو زیرک بودی و به موقع خاموشم میکردی
اما تو...
فکر میکنم روشم خوبه تو خداحافظی کردن ها
آخه نمیذارم برای همیشه بری
یه جایی گوشه قلبم جا کردی که حالا حالاها ازش بیرون نمیای


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط javad 96/12/19:: 8:47 عصر     |     () نظر